edutech

edutech

4/12/07

Χρονολογικές φάσεις ένταξης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση

πριν 1970:Εκπαιδευτική τεχνολογία και διδακτικές μηχανές

1970-1980:Πληροφορική (τεχνοκεντρική) προσέγγιση
Η πληροφορική ως αυτόνoμo γνωστικό αντικείμενο που μπoρεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα σπουδών και να διδαχθεί σε διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Προσανατολίζεται στη διδασκαλία προγραμματισμού.
Βασίζεται στις απόψεις της θεωρίας της συμπεριφοράς.
Απομονωμένη τεχνική προσέγγιση ή κάθετη.

1980-1989:Ολοκληρωμένη προσέγγιση
Η πληροφορική και οι ΤΠΕ ως μέσo γνώσης, έρευνας και μάθησης που διαπερνά όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Ως έκφραση μιας ολιστικής, διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης (οριζόντια)

1990-κ.ε.: Πραγματολογικό μοντέλο ή προσέγγιση
Ως συνδυασμός των δύο προηγούμενων προσεγγίσεων.
Η πληροφορική και ο ΤΠΕ ως στoιχείo της γενικής κουλτoύρας αλλά και κοινωνικό φαινόμενο. (Μακράκης, Κοντογιαννοπούλου -Πολυδωρίδη), 1995
Εφικτή ή μεικτή προσέγγιση.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.