edutech

edutech

26/10/07

Ανοιχτή Επιστολή προς τους ηγέτες της κίνησης για την εκπαιδευτική τεχνολογία



ΟΚ, υπάρχουν ένα σωρό από σας εκεί έξω. Δεν μπορώ να θυμάμαι τα ονόματά σας. Μερικοί από σας κρύβονται πίσω από τα ακρωνύμια των οργανώσεών σας. Ξέρετε ποιοι είστε κυρία iste και κύριε TCEA και κύριε όπως-λέγεται-η-ομάδα-της-Φλόριντα. Γνωρίζω ότι έχετε πολλές οργανώσεις, γιατί ο David Warlick ή ο Wes Fryer πάντοτε μιλούν για σας στα blog τους. Μόνο συνδεθείτε εδώ πέρα και θα δείτε πόσες αναρτήσεις αρχίζουν με το "Μόλις μιλούσα με τον...". Οπότε γνωρίζω ότι είστε εκεί έξω. Δεν μπορείτε να κρυφτείτε.
Αλλά δεν σας γράφω σχετικά με τα ονόματά σας. Μάλλον σας γράφω γιατί έχω μια σειρά από προτάσεις που νομίζω ότι πρέπει να σκεφτείτε. Πάρτε τις προτάσεις μου για όσο αξίζουν. Δεν μου ανήκει η πατέντα της πρωτότυπης σκέψης αλλά αφού γράφω blog για την εκπαιδευτική τεχνολογία για περίπου ένα χρόνο, και αφού έχω συναντήσει διάφορους συναδέλφους στα blog, και αφού έχω συμμετέχει σε πολλά συνέδρια γεμάτα ακρωνύμια, νομίζω ότι έχω δει μερικά πράγματα που μόνο εσείς μπορείτε να τροποποιήσετε. Εξάλλου έχω σχεδόν 10 αναγνώστες εγγεγραμμένους σε μένα. Μιλώ και εξ ονόματός τους. Άντε ρωτήστε τους.
Λοιπόν ξεκινάμε:
Πρόταση #1: Δωρεάν Συνέδρια (...)
Πρόταση #2: Περιφερειακά Συνέδρια (...)
Πρόταση #3: Δωρεάν Πληροφορίες (...)
Πρόταση #4: Αλλάξτε το μήνημά σας και το κοινό σας (...)
Πρόταση #5: Πρέπει να μας δείξετε πώς να τα χρησιμοποιούμε όλα αυτά (...)
Για ολόκληρη την επιστολή κάντε κλικ στο
http://web.mac.com/timholt/Byte_Speed/Tims_Blog/Entries/2007/10/22_Dear_Ed_Tech_Leaders.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: